Umowa na stronie internetowej
Zasady Zwrotów i Reklamacji
Polityka Prywatności

Zasady Zwrotów i Reklamacji

Dziękujemy za odwiedzenie nas w Luckyeg!

Staramy się zapewnić Ci najlepsze doświadczenia zakupowe. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, prosimy skontaktuj się z nami, aby rozpocząć proces zwrotu w ciągu 7 dni od otrzymania towaru.

Proszę pamiętać, że akceptujemy tylko produkty w oryginalnym stanie – nieużywane, nieprane, niezmienione, niezniszczone, czyste, wolne od kłaczków i włosów oraz z nienaruszonymi i dołączonymi metkami. Nie możemy przetwarzać żadnych produktów, które zostały zwrócone bez naszej wcześniejszej zgody.

Jeśli chcesz zwrócić jakąkolwiek część swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem Skontaktuj się z nami i uzyskaj formularz 'Zwrotu Produktu', który musi zostać dołączony do paczki.

Uszkodzone, wadliwe lub błędnie wysłane towary

Przysługuje Ci pełny zwrot kosztów, jeśli Twoje towary są uszkodzone, wadliwe lub zostały wysłane błędnie. Jeśli uważasz, że Twoje towary zostały uszkodzone podczas dostawy, musisz uzyskać dokumentację 'Dowód Uszkodzenia' od przewoźnika, która powinna zostać dołączona do zwróconej paczki.

Niezgodność koloru

Ustawienia ekranu Twojego komputera mogą zmieniać kolor zdjęć wyświetlanych na stronie. Minimalna różnica w kolorze może nie oznaczać, że towar jest wadliwy lub błędnie wysłany. Jednak jeśli jesteś pewien, że otrzymałeś towar w niewłaściwym kolorze, skontaktuj się z obsługą klienta, aby sprawdzić, czy możliwy jest zwrot lub refundacja.

Polityka Anulacji

- Zamówienia anulowane w ciągu 24 godzin od potwierdzenia płatności otrzymają pełny zwrot ceny zakupu.

- Zamówienia anulowane w ciągu 24-48 godzin od potwierdzenia płatności będą uprawnione do częściowego zwrotu obejmującego pełny koszt wysyłki i 90% ceny zakupu produktu.

- Zamówienia anulowane po 48 godzinach od potwierdzenia płatności będą uprawnione do częściowego zwrotu obejmującego pełny koszt wysyłki i 80% ceny zakupu produktu.

- Po wysłaniu zamówienia nie można go już anulować.

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, proszę zalogować się do Moje zamówienia, wybrać zamówienie, z którym potrzebujesz pomocy, i poprosić o anulowanie. Lub kliknij Skontaktuj się z nami, aby kontynuować.

DziałaniaCzas realizacjiKwota zwrócona
ProduktKoszt wysyłki
AnulowanieW ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia100%100%
W ciągu 24-48 godzin od potwierdzenia zamówienia90%100%
Po 48 godzinach, nie wysłane80%100%
Zamówienie wysłanebrakbrak

Proces zwrotu

1. Złóż wniosek o zwrot do Obsługi Klienta za pośrednictwem Skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia. Prosimy dołączyć wyjaśnienie i zdjęcia wskazujące powód zwrotu.

Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotów bez wcześniejszej zgody naszej Obsługi Klienta.

2. Po zatwierdzeniu przez naszą Obsługę Klienta, udostępnimy Ci adres zwrotu oraz formularz 'Zwrotu Produktu', który należy wypełnić i dołączyć do zwróconej paczki. Prosimy wysłać towar(y) za pośrednictwem lokalnej poczty w ciągu 3-5 dni roboczych od otrzymania formularza zwrotu. Prosimy NIE używać ekspresowych kurierów, takich jak UPS, DHL lub FedEx; wystarczy zwykła usługa pocztowa. Prosimy zachować numer śledzenia paczki.

3. Wszystkie zwrócone towary będą poddane inspekcji. Zwrot zostanie przetworzony, gdy potwierdzimy, że produkt ma wskazane przez Ciebie problemy. Po przetworzeniu zwrotu przez nas, zazwyczaj trwa to 10-15 dni roboczych, aby środki zostały zaksięgowane na Twoim koncie, w zależności od banku lub usługi płatniczej. Twój bank lub usługa płatnicza mogą pobrać niewielką opłatę transakcyjną.

Wszystkie płatności kartą kredytową będą zwracane wyłącznie na pierwotną kartę kredytową.

Proszę pamiętać: zastrzegamy sobie prawo do nieprzetwarzania zwrotów, jeśli towary zostaną zwrócone w nieakceptowalnym stanie.